להרוויח כסף עם סקרים.
אתה במקום הנכון!
צוות TGM מסור לדווח את דעתך למותגים המקומיים והגלובליים המובילים.
מכיוון שהמשוב שלך חשוב ביצירת שוק ריאליסטי, חברות מכל העולם מגיעות אלינו כדי לשמוע מה לא מוצא חן בעיניך ומה אתה חושב שיגרום למוצרים ולשירותים שלהם להשתפר. נצל את ההזדמנות הזו והשתתף בסקרים המשולמים שלנו.
אנחנו מעצבים את הסקרים כך שהם יהיו מהנים וקלים למילוי. הסקרים שלנו יעזרו לך גם להתפתח כצרכן. כל מה שאתה צריך כדי להשתתף הוא גישה לכל מכשיר ולאינטרנט!
למה TGM הוא המקום הנכון עבורך?
קיבלת גמול
אבטחה וסודיות
אין מחויבות
נוחות
זה קל לקבל את הגמול שלך
שתף את המחשבות שלך
בוא נבצע שינוי חיובי בעולם!
צוות TGM מסור לדווח את דעותיך לחברות הבולטות ביותר בעולם. מותגים מפורסמים מיותר מ-100 מדינות מגיעים אלינו כדי לגלות מה לקוחות מכל העולם חושבים על איכות השירותים והמוצרים שלהם.
בין אם אתה חושב ששירות צריך להיות מסופק בדרך שונה או שאיכות המוצר צריכה להשתפר, השיפור של השוק הגלובלי תלוי בהשתתפותך בסקרים הממומנים שלנו.
אנו מתייחסים לפרטיות שלך ברצינות
למה כדאי למלא סקרים בתשלום עבור כסף?
מהו פאנל TGM וכיצד למלא דרכו סקרים מקוונים ובנייד?
כיצד להרוויח כסף בקלות באינטרנט?
הצעד השני הוא לאמת את זהותך והרשמתך באתר. כדי לאמת את המידע שלך, עליך ללחוץ על הקישור שנשלח אליך בדוא"ל. אנא זכור לבדוק את התיקיות 'קידום' ו-'ספאם' אם אינך מוצא את דוא"ל ההפעלה.
כדי להבטיח שהדוא"לים שלנו יישלחו אל תיקיית הדואר הנכנס שלך ולא לתיקיית הספאם, אנא הוסף את לרשימת אנשי הקשר או לספר הכתובות שלך.
הצעד הרביעי הוא להמתין לסקרים הממומנים הטובים ביותר. כאשר מחקר המתאים לפרופיל שלך יהיה זמין, בדרך כלל תקבל הודעה על כך בדוא"ל. כך לא תחמיץ את ההזדמנות להעלות את היתרה שלך בפאנל המקוון שלנו. הדבר חשוב גם בגלל זמניות המחקר - לאחר מספר ימים (ולפעמים אף שעות) הסקר יהיה לא פעיל.
הצעד הרביעי הוא להמתין לסקרים הממומניםזכור כי איננו מודיעים על כל הסקרים בדוא"ל וחלק מההתראות עלולות ללכת לאיבוד באוקיינוס של התכתבויות אחרות, לכן כדאי להקפיד על הרגל יומיומי, למשל במהלך הקפה של הבוקר, להיכנס לפאנל המשיב שלך. https://portal.tgmpanel.com - כדי לבדוק אם יש סקרים חדשים שמוכנים למילוי (כלומר, אם יש סיכוי להרוויח קצת כסף באינטרנט).
ניתן גם לקבל הודעות על סקרים חדשים דרך יישומי WhatsApp ו-Facebook messenger ותוספות של Chrome (כך שהסקרים יופיעו ישירות בטלפון או בצד המסך של המחשב שלך). אפשרויות אלו ניתנות להפעלה (ולכיבוי בקלות) בהגדרות התצורה בחשבון האישי שלך בפאנל המחקר https://portal.tgmpanel.com
השלב החמישי הוא מילוי הסקר. שוב, זכור שהתשובות הניתנות חייבות להיות מחושבות וכנות. זכור - העבודה שלך עם הסקרים המקוונים שלנו ותרומתך למחקר שוק שחברות שונות הזמינו חשובה מאוד. על סמך סקרים אלו מתקבלות החלטות חשובות שיכולות להשפיע גם על חייך. כל עוד אתה נותן תשובות כנות בעת השלמת סקרים, אין לך מה לדאוג שכן סקרים מקוונים בתשלום בפאנל שלנו הם אנונימיים לחלוטין.
לאחר סיום סקר תוכל לבדוק כמה הרווחת. פאנל TGM מציע להרוויח כסף עבור הסקר שמולא בדולר ובנקודות (1 נק' = 1 דולר). תקבל גם 0.02 נקודות עבור זמן שהקדשת אם לא תהיה זכאי למחקר (סקר סגור, מכסה מלאה, נדרש פרופיל מגיבים שונה וכו')
הצעד השישי הוא הכי נעים, מאחר והוא כולל קבלת התשלום שלך. זכור לבדוק את הסכום המינימלי הנדרש להעברה. במקרה של פאנל TGM, סכום זה שווה ל-10 דולר עבור תשלום בדולר או 3 דולר במקרה של תשלום בנקודות (חלק מהסקרים משולמים בדולרים, חלקם בנקודות שהופכות לדולר - תלוי בלקוח).
יותר ויותר פאנלי מחקר, כולל את פאנל TGM, מבצעים העברות כסף דרך PayPal - paypal.com. אתה יכולים להעביר מאוחר יותר את התשלום מהחשבון של PayPal לחשבון בנק רגיל. לאחר מספר ימים, הכסף שלך יהיה זמין בחשבון הסופי.
אפשר גם להשתמש בסכום שהרווחת כדי להטעין את חשבון הטלפון שלך (אם יש לך טלפון טעינה).
השיטה השלישית לפדות את התשלום שלך היא באמצעות קודי מתנה של Gcodes - מידע נוסף בכתובת app.gcodes.com.
נכון שזה קל?
אבל איך למצוא את אתרי הסקרים הטובים ביותר בסינגפור?
הסקרים שקופצים במהלך גלישה ברשת הם לא מה שאתה מחפש. הם ללא תשלום, והם יגרמו לך רק לבזבז זמן - גם אם הם מציעים לדוגמה PayPal או כרטיסי מתנה.
כדי להרוויח במילוי סקרים, עליך למצוא פאנל מחקר אמין, המבטיח תשלום על סקר שמולא. לאחרונה ישנם הרבה מפורטלים כאלה באינטרנט.
איזה כדאי לי לבחור?
ברור שתלך לזה שהוא קל לשימוש, קריא, והכי חשוב, שמשלם. כמו פאנל TGM! אנו מזמינים אותך להירשם ולהתחיל להרוויח כסף.
מהו מחקר השוק, מהם חברות המחקר ולמה מבוצע המחקר?
מחקר שוק מורכב מאיסוף נתונים ופרשנות. פעילויות אלו מאפשרות ביסוס מרכיבי שוק בסיסיים, לרבות מחירי סחורות ושירותים, הביקוש וההיצע שלהם והדעה והתנהגות הצרכנים.
מחקר שוק גם עוזר לקבוע את התחרות. נכון לעכשיו, הצלחתו של מיזם תלויה בניתוח, מה שמקל על קבלת ההחלטות נכונות בעסק. הכרת דרישות השוק ואסטרטגיות שיווק שמיושמות נכון מאפשרות יצירת שירותים ומוצרים חדשים.
הרכיב המרכזי באיסוף נתונים שנותן יתרון על פני התחרות, הוא מחקר שוק.
מחקר כזה מומלץ במקרים של סיכון מוגבר, כאשר מתקבלות החלטות חשובות לגבי פעולות המיזם. מצבים כאלה כוללים בעיקר:
- הופעת מתחרה שזוכה לעניין רב מצד הלקוחות.
- הרחבה מתוכננת לשווקים חדשים.
- הפיכת שוק של מוכר לשוק של קונים.
- שינויים שנעשים במדיניות הכלכלית של ממשלת המדינה הנתונה.
- שינוי מתמיד בדרישות הקונה וירידה בצרכיו.
- מחקר בדיקה
- מחקר מחיר
- מחקר מותג
- מחקר מקדים
- מחקר שביעות רצון הלקוחות
- פאנלים של משק בית
קיימים גורמים רבים המשפיעים על בחירת שיטות המחקר, כגון הזמן שיש לאיסוף הנתונים, גודל האזור המחקרי, הוצאות כספיות ומטרת המחקר.
סקר (זמין באתרי סקרים) הוא אחת משיטות המחקר הפופולריות ביותר. בשל קלות איסוף הנתונים והניתוח שלהם, הוא הפך לכלי הבסיסי למחקרי שיווק.
בעידן האינטרנט, שיטת איסוף הנתונים הנגישה והזולה ביותר היא באמצעות סקר מקוון וסלולרי וממסר באתרי הסקרים. למחקר כזה יש טווח גבוה יחסית בעלות כספית נמוכה. שאלות סקר מקוון הן פשוטות והמענה עליהן אינו קשה עבור המשתתפים.
אנונימיות הסקר מבטיחה אמינות של התשובות הנתונות, מה שנמצא בהתאמה עם יעילות המחקר שבוצע.